دانلود تحقیق،مقاله،جزوات دانشگاهی،خلاصه کتاب و طرح لایه بازفتوشاپ

مرکز دانلود تحقیق رايگان دانش آموزان و فروش آنلاين انواع مقالات، پروژه های دانشجويی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، كارورزی و کارآموزی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و...******* توجه مهم: به منظور افزایش سطح کیفیت سایت و رضایت شما بازدیدکنندگان گرامی لطفا درصورت رویت هر یک از موارد زیر سریعا به پشتیبانی سایت اطلاع دهید. ۱) در صورت مشاهده هر گونه مغایرت در محتویات فایل با عنوان موضوع جهت اصلاح فایل مورد نقص ۲) در صورت مشاهده هر گونه مغایرت با موازین جمهوری اسلامی ایران به منظور اصلاح یا حذف لینک مربوطه ۳) اگر شما نویسنده یا پدیدآورنده اثر هستید در صورت عدم رضایت از نمایش اثر خود به منظور حذف اثر از سایت *****با تشکر از همراهی شما***** دانشجو برای دانشجو

کتاب های کمیاب

نمونه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات دانشگاه پيام نور (سوالات عمومی)

کارآموزی و کارورزی

مقالات رشته حسابداری و اقتصاد

مقالات علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقالات روانشناسی و علوم تربیتی

مقالات تاریخ- جغرافی

مقالات فقهی و حقوق

مقالات دینی و مذهبی

مقالات علوم سیاسی

مقالات مدیریت و سازمان

مقالات پزشکی - مامایی- میکروبیولوژی

مقالات صنعت- معماری- کشاورزی-برق

مقالات ریاضی- فیزیک- شیمی

مقالات کامپیوتر و شبکه

مقالات ادبیات- هنر - گرافیک

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی معلمان

پاورپوئینت و بروشورر آماده

طرح توجیهی کارآفرینی

آمار سایت

نظرسنجی سایت

چه قسمتی از سايت برای شما مفيد بود؟***(آيا می دانيد با اولين خريد به شما كد تخفيف 30 درصدی جهت خریدهای بعدی تعلق ميگيرد؟)***

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1567
  • بازدید دیروز : 6932
  • بازدید کل : 4716541

جزوه روان شناسی با رويکرد کاربرد در تعليم و تربيت تأليف: مجتبی کوثری


جزوه روان شناسی با رويکرد کاربرد در تعليم و تربيت تأليف: مجتبی کوثری

جزوه روان شناسی با رويکرد کاربرد در تعليم و تربيت

تأليف: مجتبی کوثری

 

جزوه روان شناسی با رويکرد کاربرد در تعليم و تربيت به صورت تایپ شده در 114 صفحه و در قالب فایل PDF تهیه شده است.

 

فهرست مطالب  جزوه روان شناسی با رويکرد کاربرد در تعليم و تربيت

بخش اول: مفاهيم و كليات. . . . 
مقدمه . . . 
روان شناسى چيست؟ . . 
روان شناسى چه است ولى چه نيست؟ . 
تعريف روان شناسى. . .
تعريف روان شناسى بر اساس پيشينه تاريخى . 
تعريف غايتى از روان شناسى. . 
هدف روان شناسى. . . .
كاربرد روان شناسى در زندگى . . 
نگاه مقايسه ای به نقش روان شناسى و دين. 
كار ويژه روان شناسى. . .
روان شناسى از پيدايش تا پيشرفت . .
روان شناسى فلسفى و روان شناسى نوين )تشابهات و تمايزات( . 
تاريخچه روان شناسى . . .
دوره فلسفى روان شناسى . . . .
دوره علمى شدن روان شناسى. . . 
مكتب ها و رويكردهاى پيش برندۀ روان شناسى 
مراد از مكتب . .
مكتب ساخت گرايى. . 
مكتب كنش گرايى . . .
مكتب رفتارگرايى. . . . . .
مكتب گشتالت. . . . . . 
مكتب روان تحليلىگرى . . .
مكتب انسان گرايى. . .
مكتب شناخت گرايى . . 

عصر پسا مكتب . . . .
حوزه هاى تخصصى و گرايش های روان شناسى . .
1 . روان شناسى فيزيولوژيک. .
2 . روان شناسى آزمايشى. . .
3 . روان شناسى بالينى . . . .
4 . روان شناسى مشاوره . .
5 . روان شناسى تربيتى )يادگيرى و آموزش( . .
6 . روان شناسى صنعتى يا سازمانى. . . 
7 . روان شناسى شخصيت. . . . .
8 . روان شناسى رشد )تحولى( . . 
9 . روان شناسى اجتماعى . .
رواشناسى سلامت: . . .
روان شناسى دين: . . . 
روان شناسى دينى: . . . . .
روان شناسى اسلامى: . . . .
روان شناسى اسلامى از امكان تا ضرورت)برای مطالعه( . . 
نقض روان شناسى غربى )برای مطالعه( . . . .
روش تحقيق در روان شناسى. . .
پژوهش هاى بنيادى. . . . . 
استفاده از آزمون . . . . . 
بخش دوم: روان شناسى با رويكرد كاربرد در تعليم و تربيت . 
1 - روان شناسى ارتباطات . . .
مفهوم شناسى ارتباط. . . . .
جايگاه و اهميت ارتباط. . . . 
ابعاد ارتباط. . . . . . . . . . . . 
ابزار يا كانال ارتباط. . . . .

باروری و خلاقيت در برابر ركورد ) 35 تا 55 سالگى(: . 
انسجام من در برابر نا اميدی ) 55 سالگى به بعد(: . . 
) جدول 2 ( مراحل روانى اجتماعى اريكسن 1 .. ..
4 . رشد اخلاقى 1 .. .
سطح اخلاق پيش قراردادی: . .
سطح اخلاق قراردادی: .
سطح اخلاق فرا قراردادی: . 61
) جدول 3 ( مراحل رشد اخلاقى از نظر كلبرگ. 
4 . روانشناسى يادگيری. . . 
تعريف يادگيری . . . . . . . .
اهميت و ضرورت يادگيری. . . .
شكل گيری و اقسام يادگيری. . . 
ديدگاه ها ورويكردهای يادگيری: .
انواع محرک. . 
صور مختلف شرطى سازی . . .
يادگيری از طريق شرطى سازی )يادگيری از طريق ايجاد تداعى و پيوند( . . 
آزمايش يادگيری از طريق شرطى سازی كلاسيک. . . . . . .
مراحل يادگاری از طريق شرطى سازی كلاسيک )پاولفى(: . . 
يادگيری از طريق شرطى سازی كنشگر . . . .
يادگيری شناختى)يادگيری از طريق ايجاد بينش( . . 
عوامل مؤثر در يادگيری بهتر . . . . .
برخى شيوه های يادگيری كارآمد . . 
يادگيری معنادار)برای مطاله بيشتر( . . 
معنادارسازی يادگيری. . . . . . . . . . . .2
ساخت شناختى. . . تاثيرات فشار روانى بر انسان )تاثيرات جسمانى و روانى( . . . .
عوامل ايجاد كننده استرس )استرسورها( . . 
تعارض. 
انواع حالات تعارض. . . .
انواع واكنش ها در برابر فشار روانى. . . . . .
روش های مقابله با فشار روانى از ديدگاه اسلامى . 
ناكامى و تعارض. . . .
ريشه يابى بروز ناكامى )موانع درونى/ روانى ( . 
واكنش به ناكامى . . 
ناكامى )يک رويداد فعال كننده( . . . .
ارگانيزم و راههای كنار آمدن با اضطراب )مكانيزم های دفاعى( 
نشانه ها و پيامد های اختلالات روانى. 
انواع اختلالات شخصيت. .
خود پنداره؛ نشانه ها و علايم . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


مبلغ قابل پرداخت 6,599 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 105

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

دفتر فنی دانشجو

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هر سوال و راهنمایی نیاز داشتيد لطفا جهت ارتباط سریعتر ازطريق شماره تلفن و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما